Veel gestelde vragen

Wat is HALLOaanbieding.nl?
Met HALLOaanbieding.nl kunnen consumenten met één druk op de knop aanbiedingen van diverse aanbieders online bekijken en direct kopen.

Hoe kan ik van de aanbieding gebruik maken?
Door op de knop "nu kopen" te klikken kunt u een aanbieding direct kopen en afrekenen via iDEAL. Per e-mail ontvangt u vervolgens een voucher van de aanbieding die u kunt afdrukken en inleveren bij de winkelier.

De aanbieding is geweldig, hoe kan ik meedoen?
Gewoon op de knop "nu kopen" klikken, maar wel voordat de aanbieding is afgelopen! Alleen als het minimum aantal mensen dat voor de aanbieding vereist is meedoen gaat de aanbieding door . Als niet genoeg mensen meedoen, dan gaat de aanbieding niet door en boeken wij het geld op uw bankrekening terug. Dus vertel zoveel mogelijk vrienden over de aanbieding, dan neemt de kans toe dat de aanbieding die u al besteld hebt inderdaad doorgaat!

Wat gebeurt er als niet genoeg mensen meedoen voor een aanbieding?
Als er niet genoeg mensen meedoen, dan gaat de aanbieding niet door en boeken wij het geld terug op uw rekening. Dus stuur de aanbieding door naar zoveel mogelijk vrienden.

Hoe kan ik aanbieding met vrienden delen?
U heeft verschillende mogelijkheden om een aanbieding met vrienden en familie te delen. Bij elke aanbieding vindt u de desbetreffende knoppen waarmee u een uitnodiging via Twitter en Facebook kunt delen.

Kan ik een voucher van HALLOaanbieding.nl cadeau doen?
Absoluut, een voucher van HALLOaanbieding.nl is zelfs uitermate geschikt als cadeau. Dit komt omdat de voucher volledig overdraagbaar zijn en niet op naam staan van de persoon die ze aanschaft. Lees wel altijd goed de voorwaarden van een aanbieding.

Waar is mijn voucher?
De bestelde voucher wordt direct na betaling toegestuurd, bij een minimale afname wordt de voucher de dag nadat de deal is geëindigd verzonden, mits het minimale deelnemers is bereikt.   

Moet ik de voucher dezelfde dag nog gebruiken?
Als u de voucher ontvangen hebt, kunt u deze meestal meteen daarna inwisselen. Sommige vouchers zijn maar een beperkte tijd geldig. Lees dus goed de voorwaarden op de voucher!

De voucher is binnen, wat nu?
U krijgt een e-mail met de voucher en instructies hoe u de voucher kunt gebruiken.

Ik heb een mail ontvangen dat er iets is mis gegaan met de betaling, terwijl er wel geld is afgeschreven van mijn rekening?

Op het moment dat u een betaling afbreekt wordt dit door het systeem van www.halloaanbieding.nl geconstateerd als een fout tijdens de betaling. Indien vervolgens een succesvolle betaling plaatsvindt, zult u alsnog de automatische e-mail ontvangen dat de betaling succesvol is afgerond. 

Hoe meld ik mij af voor de nieuwsbrief?
Wilt u geen nieuwsbrief meer ontvangen? Klik dan op de link onderaan de nieuwsbrief om te zorgen dat u geen nieuwsbrief meer ontvangt.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Op alle aanbiedingen zijn onze algemene voorwaarden (bij uitsluiting) van toepassing.

Ik heb geen voucher ontvangen, wat nu?
Mocht er iets mis zijn gegaan met uw voucher dan kunt u contact opnemen met Kempen Media: 077 396 13 56